*Hulda* - Reunion

Roligt att denna dag, liksom så många andra dagar, blir framskjuten flera timmar. (N)
Var iaf nere på stan förut som jag skulle, men inte fan har mina böcker kommit för det ! Känns lagom roligt att ingena v dom har kommit, när det skulle ta en vecka! Det har snart gått två veckor, och på tisdag måste jag börja plugga, då får jag inte skjuta upp det längre. Skoj!
Fick ett oväntat meddelande på fb förut, var tydligen en viss Makke som saknat mig för att han inte kunnat få tag på mig de senaste gångerna han ringt, hihi! Så han var mer pratglad än han brukar haha!
Och tydligen så tyckte han att jag skulle visa upp mig där imorgon kväll, då han flyttar snart, och ja... Så fick det väl bli då! Ska nu göra mig färdig för att äntligen åka över till Ewis och träffa det gamla goa gänget, som är saknat!
Senare blir det krogen, som jag inte besökt i denna stad sen i typ november :O . Kanske man kan träffa på lite bekanta ansikten också, det vore ju inte fel!

Hej!




/HuldaMystroll*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0