Meckamicka - Snöflinga

Börjar fundera på om jag kanske inte är så extremt udda som jag kanske trott? Tredje dygnet i rad, somnar jag mellan tio och tolv, och har gått upp mellan åtta och elva. Ganska starkt gjort för en som på senare tid suttit uppe till nio på morgonen, och sovit till sju på kvällen (: Men ack, så skönt det är att komma upp, och faktiskt göra saker och ting på dagen! Man hinner med så mycket mer! I tisdags hann jag ta mig en promenad till IKEA med Jörgen och bli bjuden på lunch och attackerad av miniormar. Och idag har vi hunnit varit iväg och storhandlat. Fyllde hela vagnen och den var inte så förbannat lätt att släpa hem i detta väder! Jaa, vi drog den ända hem, hur ska vi annars få hem alla varor?!
När vi kom hem, slängde jag ut i princip allt i kylen :) Slängde väl ungefär hälften, haha! Torkade ur kylen gjorde jag också, proppade in alla nya varor, i både skåp, kyl och frys! (Y) Fick ett ryck och städade även badrummet, grundligt ska tilläggas! Diskat har jag gjort också, ack så duktig jag är!
Bland alla affärer hittade vi oss också varsin ny klänning tills imorgon, som Emsan payade. Slängde med lite nya smycken som var på rea också, jag fick mig tio par örhängen för 38 kronor! (Y) Tack!
Tycker mig höra att vi ska till McDonalds och tjocka i oss lite sådär lagom efterlängtad feeet mat nu. Sen blir det städa av, det vill jag lova!

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0