Meckamicka - hatar´t!

Ja det här med att blogga var och varrannan dag är inte min grej längre, det märks.

Är mestadels hos Emsan nuförtiden, i Linköping. Finns kanske inte så mycket mer att göra, och jag saknar alla därhemma, men vill inte sitta hemma i Flen hela dagarna.
I lördags hade vi lite fest här, då Jonas och Markus var här. Under kvällen kom två av grannarna och ville komma in, vilket dom tydligen fick av husägaren. Själv hade jag dock ingen lust att släppa in dom, men aja. Dom var iaf jättetrevliga och allt sånt under kvällen. La dock märke till att dom plockade öl efter öl efter öl från plattorna som stod, och senare kom jag på en av dom stå och ta av mitt vin i kylen för att han "tyckte det inte gjorde något för det fanns så mkt". Borde reagerat då, men det gjorde vi inte. Sen fick dom bråttom iväg, och dom stack. Reagerade sen på att min vinflaska var borta, och vi fattade att dom tagit den. Men vafan, det vara bara lite vin så tänkte inte mer på det. Men när vi sen märkte att mina tre telefoner med två sim- och minneskort, emmas telefon och markus telefon, var spårlöst borta, då var det inge roligt längre. Jag sprang över till jörgen och var ett nervvrak, även att jag visste att han inte kunde göra så mycket. Kom tillbaka hem och möttes av emsan som pratade med polisen i telefon. Jag fick luren, och fick uppge min story om händelsen, lämna nummer osv. Fick lämna signalament på karlarna, jag som umgåtts med dom minst. Skulle iaf få hem en kopia på anmälan och jag och emsan skulle bli underrättade om deras beslut sa hon. Blir så jävla trött på folk som inte sköta sitt eget, vafan ska dom på andras grejor och göra!? Skiter egentligen om jag får tillbaka telefonerna, om jag får byta nummer eller inte, men jag vill fan ha mina minneskort. Dom är liksom fyllda med minnen :( Blir så jävla ledsen och förbannad!

Ikväll har det varit lite filmkväll här i lägenheten. Jörgen var över en sväng och kikade på Just my luck med mig och emsan, den var rätt bra. Nu sitter vi och kikar på Rånarna, den är grymt bra. Ska fortsätta kika på den nu, trycka i mig lite av det lilla godisförråd som finns kvar.

saknar dig snygging<3

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Det ordnar sig nog till slut ska du se gumman, även fast de är lite tungt just nu =/ Det jag är allra argast över är att dom förstört så mycket för dig, efter som att jag vet att dina telefoner är ditt liv, för mig är det inte riktigt lika illa, och allt är mitt fel. Skulle aldrig gjort som jag gjorde, hur kunde jag vara så korkad..? Men gjort är gjort tyvärr. Förlåt <3



Har varit en mycket trevlig kväll (: Älskar just my luck xD Helt skruvad film (Y) Tack för em härlig kväll (:



Här får du va hur mycket du vill det vet du vännen.



<3

2010-11-16 @ 01:57:32
URL: http://tjy.blogg.se/
Postat av: <3 sis <3

Hade du lyckats skaffa dig 3 telefoner? =o) Finns idioter till allt vet du. Men en fråga bara om det var grannar varför nte ställa dom mot väggen och försöka kräva tillbaka? De måste ju typ reagera på något sätt om ni träffas i trapphuset?



Just my luck har inte du sett den förut? Varför inte tittat på den här. Vi har den ju =op

Puss

2010-11-18 @ 00:40:44
URL: http://flerbarnsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0