Meckamicka - behöver min babe

Har precis kikat klart på Beck och ätit makaroner. Inte det godaste, men är vad vi har att leva på just nu! Huvudvärken jag så förväntat vaknade med klockan två, har äntligen försvunnit. Meningen var att Jonas och Markus skulle kommit hit igår, och haft lite vinkväll med oss. Men efter att försökt nå Jonas i två timmar utan resultat, fick vi tag i snubbe #2. Och enligt honom hade Jonas tydligen åkt till Norpan, ocoh hit hade han ju aldrig tänkt komma! Fine, han tänkte inte dyka upp, so what? Men lite dålig stil att man inte ens kan höra av sig och säga att läget så är. Aja, han ska få igen en annan gång (: Jag och Emma gjorde oss iaf iordning, klockan tio, och körde en liten vinarkväll för oss själva. Var ju inte första gången, så det gick fint det med! Jörgen kom över en sväng efter jobbet, vid tre. Vi dansade runt och hade oss som vanligt, och det slutade väl ganska bra den här gången. Var en bra kväll allmänt sett. Bortsett från min dispyt med glaset, men där har jag en nyfiken gubbe att skylla på som tvingade mig att göra en piruett och dunka huvudet neråt. Hade han inte varit så nyfiken på min dans hade jag sluppit dejta glaset (: Det känns idag, det vill jag lova!
Jag har ingen aning om när jag blev väckt imorse, men tidigt kändes det som. Vilket jag tvivlar på, eftersom jag inte somnade förrän klockan sex ^^ Men som vanligt när jag blir väckt, somnade jag om och vaknade jag klockan två. ^^ Då med en ganska förväntad, dock ovälkommen huvudvärk. Colan jag hade med mig slank ner ganska fort. Inte för att det hjälpte, men man kan inbilla sig! (: Framåt eftermiddagen kollades det på film, Date night. Den är ganska ny och har velat se den sen den kom, och den var faktiskt väldigt bra (: Rolig, romantisk, och kriminell, som den beskrevs på baksidan! xD Kom hem vid halv sju, till en inte så diskret snarkande frökenfröken - no surprise! ;) -. Men hon fick inte sova länge till hon inte! Det var bara upp och hoppa, och laga mat, haha! Jag är så elak! =D
Tror nog ni äör tillräckligt uttråkade nu (: Så jag ska ta och fixa till mig lite och ta en promenad!
Fan jag hatar det här!
Hej!




Det har pågått i månader, och det har långsamt ihjäl mig, inifrån. Du vet det så mycket väl. Jag förstår bara inte riktigt vad problemet i det hela är?
Åh herregud, jag behöver Empan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0