Grattis mamma, du är bäst! <3

Igår kväll åkte jag in till stan för att träffa isa och ewis en sväng. Det var sjukt längesen, så det var trevligt! =D Kikade på film hemma hos ewis med henne, Isa, Linus, Stefan och Mogge =) Sen promenerade jag och Isa hem till henne för att käka mackor, dricka te, kolla på Solsidan och sen sooova =D
Vid tolv imorse blev jag hämtad av mamma, som körde mig bort till brogränd där jag skulle hjälpa Emma att vara barnvakt till Johan och André. Lite jobbigt var det, men gick bra ändå =)
Halv sju gick vi ner på stan, jag köpte en present till mamma som fyller idag, och sen åkte vi med kvart över sju bussen hem.
Här hemma väntades det party med mamma, Benny, Rogga och Marita! =) Gjorde mig snabbt iordning, och så var festen igång :) Har varit riktigt trevlig faktiskt, med god dricka, bra musik och en glad mamma, såklart =)
Trots sina små dispyter så blev det en lyckad dag =)
Nu ligger jag i sängen och tjockar i mig en massa popcorn och coooola, och snackar med Empaan. Funderar på att sova ganska snart ändå, börjar faktiskt bli lite trötter!
Ska fortsätta tjocka en stund till.
God natt!

Pussis.

Grattis på födelsedagen mamma. Jag älskar dig! <3

Beccis /.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0