<3

Sitter nu vid datorn, nyligen hemkommen från skolan. Försöker få ihop ett naturkunskapsarbete, men det går fanimej inge bra. Jag tycker det är så extremt svårt. Det är ju inte lite som ska vara med!
Imorse var jag ner en sväng på praktiken också, och hämtade bedömningspapprena och Lottas utvärderingar (:
Och allt såg bra ut!
Ska ner någon mer dag, då jag har en grej kvar att klistra in på praktikuppgiften.
Neeej nu ska jag försöka komma så långt som är möjligt med den här skiten.
TJA!


Trodde aldrig att jag skulle kunna känna såhär igen.
Jag trodde jag hittat rätt sist, men nu vet jag hur fel jag hade.
Du är den enda för mig.
Du får mig alltid att skratta.
Du får mig att le, och må bra.
Alltid när jag behöver dig så finns du där.
Du vet alltid vad du ska säga.
Allt du säger blir så rätt.
Jag vet att du är rädd.
Det är jag också.
Men vi löser det.
Vi klarar det, tillsammans.
För jag älskar dig ändå.





Tobias Tambour<3


/BeccaaaaN *


Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer fixa naturkusnkapen de vet ja! :) Bara du kämpar :) <3

aaw, gulligt skrivet, ni är så söta tillsammans :)

Hoppas att ni får ett långt och lyckligt förhållande :) <3

2010-04-19 @ 18:13:12
URL: http://tjy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0