Start of sometehing new

Två dagar av veckan har nu gått, ganska fort. Var dock inte så kul i skolan idag. Enda roliga var att emelie var tillbaka en sväng (: Stackars gumman, hon mår ju inte bra alls. Hon måste bli frisk snart! Det är så tomt i skolan..
För övrigt händer det inte så mkt. Har en hel del att plugga, men jag orkar verkligen inte. Jag jobbade på som bara den i psykosocialt arbete idag, så det slipper jag iaf göra hemma. Annars har vi prov i religion imorgon. Eller det är väl mer ett litet test. Men det har vi ju gått igenom typ hundra gånger så det ska nog gå bra.
Var nere och hälsade på humlan förut också. Kul att se alla igen. Är så kul att komma dit, alla blir så glada att se en ^^ Jag hoppas att jag kan få ett jobb där nere sen, för det är verkligen ett ställe jag kan tänka mig att jobba på hur länge som helst. Gillart!
Kanske ska ta och borsta håret och kika lite tv nu, innan jag försöker sova. Kanske blir lite plugga också, för för jag lär ju inte ha så lätt att somna, eftersom jag somna förut. Men så är det!


Kanske har jag tur? Kanske funkar det den här gången?

 


Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0