Massa, massa kläder och absolut nada pengar!

Jag har inte så mycket att göra, så jag kollade lite kläder på gina. Och sjävklart hittade jag hur mycket som helst! Och självklart har jag ju absolut inga pengar. Jag hoppas det finns kvar när mina pengar äntligen kommer.
Här är lite bilder.



Hittade en jättefin bh för bara 129 kr.


T-shirt med tryck.


Blå klänning med nacksnörning.


Blått långt linne.


Blå, figursydd ( såklart ) klänning.

Snygg hoodjacka som skulle sitta fint.


Snygga jeansleggings jag velat ha rätt länge.

En fin rosa klänning.


En liten väska jag gärna inköper!

En marinblå tunika.


En randig tröja man vill ha.

Strumbyxor. Behövliga!


Snygg tröja med lång ärm.

T-shirt med tryck.

 

Hittade hur mycket kläder som helst, men ska inte överväldiga er med miljoner bilder ;) Men för er som inte köpt present, som funderar på att göra det ( är ju självklart inget måste :P ), här har ni bra tips ;) Haha.




Kommentarer
Postat av: Hannat

Det är ju typ bara kläder som alla andra har. kul !

2009-09-06 @ 21:16:48
URL: http://hannatyllstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0