Helg med fest och trevligt folk!

Ja, det var en rätt bra helg faktiskt. I fredags var det fest hos danne, som ems tog med mig på. Det var en riktigt skojig fest, med mycket trevligt folk. Sen bar det av ner på stan för att besöka krogen. Men jag hann inte längre än utanför porten, innan jag fick en panikångestattack. Det var läskigt! Men sen gick vi iaf till San Marino. Rätt mkt folk, men alla var typ 30+ så det var ju mindre kul. Självklart så träffade man på K, och det var nog inte så bra. Sen vet jag inte vad som hände. Har fått höra att jag slog till emelie, och inte brydde mig om henne när hon sa att det gjorde ont. Men det är så läskigt, för jag har inget som helst minne av att jag slagit henne. Och jag hade inte direkt anledning till det heller. Jag märkte inte ens när hon pratade med mig, för det kommer jag inte ens ihåg. Sjukt! Jag minns bara att när jag tittade upp från axeln jag stod lutad mot i vad som kändes evigehter, var hon borta, och där stod ist ewis och isa. så jag gick med dom, och det hela fick ett ganska dåligt slut. Halv två tog jag bussen hem, och busschauffören måste trott jag var skadad eller ngt. Men kom iaf hem som jag skulle, dock inte som ja ville.
Men om man bortser från allt hemskt och sorgligt, så var det en lyckad kväll!

I går eftermidag åkte jag in till stan, för att träffa en liten ewis (: Vi tog oss en tur till vingåker för att hälsa på en thomas, och det blev film och övernattning. Skoj! Vi kikade på Ladder 49. Den är ju så sjukt bra! Började grina den här gången också, men det är inte så konstigt. Ni som har sett filmen förstår nog. Sen började vi titta på Stardust, men klockan var rätt mycket, och jag var väl den enda av oss som fortfarande var någorlunda vaken, så vi stängde av ist. Väntade på samtal från nio till typ två, men det kom inget. :/
Vaknde typ halv ett idag, och var helt slut. inte så konstigt kanske, men ändå. Kvart över två tog vi bussen tillbaka till stan, och med oss fiick vi en thomas. Efter att klockan fem lånat ewis cykel och trampat till lidl och köpt godis med isa, fick jag även med mig henne hit, haha. Ewis och thomas lagade mat, stuvade makaroner och falukorv. Mums! Sen kikade vi på Boondock saints. Så bra! Sen var det bara jag och ewis kvar.
Har försökt få hit k på en liten filmkväll, men han vill inte svara :/
Och nu sitter jag och ewis här, vid varsin dator och nördar. skojigt! Ska försöka få henne att kika lite film med mig, haha. Men innan det tänker jag försöka övertala k!
nej nu ska jag vara lite social kanske. Känns lite osocialt att sitta här som en annan nörd.
Ha en trävlig kväll!


Jag kommer inte ihåg ngnting. Förlåt. Jag menar det. Jag älsakr dig, förlåt! <3



Kommentarer
Postat av: Mari Johansson

Otäckt när man inte minns något. Du fick inte i dig nått skit? Ta hand om dig gumman finns bara en av dig. Puss sis

2009-09-24 @ 10:36:42
URL: http://uknejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0