det känns inte bra alls.

Ja, klockan är mycket. Och det känns inte bra alls. Jag skulle åkt in till stan för att träffa ems, men pga vissa jävla omständigheter blev det inte så. Det blev att jag åkte in och träffade Felicia ist. Visst, jag hade kul. Men så dåligt samvete. Känns som jag bara skiter i dig.

Ems,

Vi har kommit varandra så nära, känns det som. Jag vill inte att det ska gå i spillror. Du är en av mina allra närmsta vänner. Du betyder så otroligt mycket för mig. Du finns alltid där när man behöver dig. Och jag finns alltid här för dig med. Det hoppas jag att du vet. Du kommer alltid vara min vän och jag kommer alltid finnas här för dig, no matter what. Vad som än hänt, kan du alltid komma till mig, det vet du gumman. För jag älskar dig. Jag är inte ute efter att ersätta ngn, eller ngt. Jag vill bara att våran vänskap ska bestå, vad som än händer.

<3


Kommentarer
Postat av: Emma

japp, du vill ersätta mig . bra då vet ja det.

2009-09-06 @ 10:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0