Sagoland

Ibland önskar jag att jag kunde stanna i mina drömmar. Vakna upp och se att drömmarna är sanna. Verkligheten suger verkligen ibland. Och vad kan man göra? Inte så mkt. Fortsätta drömma, kanske.


Soft dag i skolan idag. Vi vare ute på sista projektgrejen på skogsborg, och det gick riktigt bra. Trots att vi bara var jag, emelie och viktor. Emma var snäll och hoppade in, så det löste sig ju rätt bra. Vi lekte och bakade chokladbollar med barnen, i två olika grupper. Det gick finemang och dom var jätteduktiga.
Ska börja på rapporten nu inom kort också, så jag hinner klart med den. Det är ju inget litet arbete direkt.
På lördag ska jag vara barnvakt igen, åt lilla ida och jonathan (: Lördag morgon klockan sju ska jag vara där :S Sen stannar jag tills någon gång under söndagen ^^ Det blir mys.
Nej jag kanske ska ta och sova lite nu, är rätt trött.
Natti.


Varför ska allting vara så förbannat komplicerat och jobbigt? Varför kan inte allting bara gå som jag vill? Varför ska man behöva må dåligt?
Jag vill inte gå runt och må dåligt dag ut och dag in. Det suger. Vill att allt ska vara som förr. Då allt var bra. Som när man var liten ungefär, då hade man inga bekymmer alls. Största problemet var typ att man inte fick mera saft, lr ngt. Tänk om allt bara kunde vara lika lätt som när man var liten. Vad skönt det skulle vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0