Fourteen days, dude!

Dagen har bara sprungit förbi idag! Skolan gick rätt fort, och efter skolan tog jag med mig emelie och drog hem till stefan en sväng. Taggade som vi var, hoppade vi runt i soffan som två galningar, lyssnade på braig musik, och bjöd emelie på min pizza sen igår xD Skulle följt med emelie till körskolan, men det blev inte så. Det blir imorn! ^^
Vi har iaf bokat en kryssning, jag och ems. Den 28:e oktober åker vi på halloweenkryssning till åbo. Det ni! Bokade båten förut idag, och ska boka tåg och det imorgon. Så det är klart sen. Är så jobbigt och ha allt halvfärdigt :P
Men det blir sjujävlans kul!
Skulle behövt plugga idag också, höhö. Men det har inte blivit av. Frågorna skulle egentligen varit inne idag, men jag orkade verkligen inte sätta mig med dom igår, så tänkte göra det idag, men så blev det inte. Så funderar på att skita i det, och göra det om någon dag, och lämna in det efter helgen.
Nej, jag har inte tid att sitta här. Måste gå och göra mig iordning för natten, sen väntar jag på att jonte ska ringa. Var länge sen jag pratade med honom :/ Så det blir trevligt.

Ha deeet!

Rebecca Jakobsson /.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0