Visning

Jag börjar bli dålig på att uppdatera bloggen nuförtiden, men jag ska försöka.
Nu sitter jag iaf i skolan och har håltimme. Har haft hål sen tjugo i elva, och börjar nu fem över tolv. Skoj! Slutar 15.45 idag, och då kilar jag bort till Stefan en sväng för att ta igen lite bortsprungen tid. Vid typ halv sex hämtar Victor upp mig och så åker vi hem till mig. Det tråkiga är att jag måste storstäda, typ, eftersom vi har visning på lägenheten imorn. Men jag får köra igenom det snabbt, haha. Är ju inte länge sen jag snabbstäda, så det ska väl inte vara alltför mycket att göra! Göra klart muntliga talet inför imorn måste jag hinna också, Aaaah! Har jag tur så hinner jag plugga lite på rapporten också, det behövs verkligen!

Nej, ngt mer hade jag inte att skriva, såå.
Tjohej!


Rebecca Jakobsson /.


Kommentarer
Postat av: Mari Johansson

Har dom bestämt vart de ska flytta?? =o)

2009-11-20 @ 16:40:43
URL: http://uknejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0