Life is demanding, without understanding.

Fattar inte hur allt kan gå så jävla illa för mig jämt. Det måste vara mitt öde, att allt ska gå illa. Jag börjar nästan fundera på det.  Men nej, jag kanske ska försöka vara lite positiv såhär en fredagskväll!
Ikväll lutar det åt att det blir fest med ems, tjo! Hittar vi bara ngnstans att förkröka så blir det perfekt ^^
Snälla stefan fixade dricka förut, och snälla victor ställer upp och kör! :)
Herregud, veckan har bara sprungit ifrån mig! Tyckte det var tisdag igår, haha ^^ Och det närmar sig jullovet med, herregud! Jag börjar bli ganska rejält stressad alltså. Har hur mkt som helst att göra i skolan. jag vet inte hur jag ska hinna med allt! Känner att jag prioriterar studiebesöket och rapporten, resten tar jag nog fan efter jul! haha. Man orkar liksom inte lägga ner hur mkt tid och energi som helst på det där. Menmen, jag får ta det när jag hinner!

Känns som att jag kanske ska lämna datorn nu, tror victor vill ha tillbaka den, haha!

Tjaaaau!

Rebecca Jakobsson /.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0