If it makes you happy, it can´t be that bad. If it makes you happy, then why the hell are you so sad?

Det är lite dåligt på uppdateringsfronten här, haha. Men det händer inte så mycket spännande i mitt liv, så det finns inte särskilt mycket att skriva om. Det skulle mest bli en massa nedlåtande deprimerade inlägg och dom känns så onödiga på nåt sätt. Så jag skriver ett positivt nu ist. Helgen har varit toppen.
I fredags blev jag hämtad vid skolan av victor. Tog med mig emma och vi åkte hem till honom en stund. Sedan lämnade vi av emma vid bussen, och vi fortsatte turen hem till mig. Emelie ville ha med mig på fest, och jag var på! Gjorde mig halvt iordning hemma. Blev inte klar, för jag var för långsam och klockan var mkt, haha. Packade ner lite saker och åkte sedan med V in till stan. Blev avsläptt hos ems. Gjorde mig färdig, och börja dricka. Var inte mkt, men alltid ngt! Vi blev sedan hämtade av V och matte, och lekte runt stan med bilen, haha! Skaplig speed det var utanför öb! Sen drog vi oss ner mot krogen. Var ju inte en kotte ute, fast det var dredagkväll och klockan var elva! Vi gick till Picasso först, och där var det stendött. Så vi knalla bort till San Marino, men det var lika dött där. Vi satt iaf kvar där, eftersom det toksnöade ute och jag ville helst inte gå ut. Folket kom iaf till slut, och det var rätt kul. Träffade på charlie, som jag snylta pomme av, haha! Mums! Vi promenerade iaf bort till Lilla efter en stund, och där var det ganska mkt folk. Tyvärr så var det ju inte våran kryssningsvakt som stod, såklart. Men det gick fint ändå, haha. På Lilla blev vi kvar ett tag, innan vi gick bort till bilen för att låta emelie byta skor. Vi gick sen tillbaka till Picasso, och dansade loss en stund. Kul! Men det var lite trångt, eftersom dom tagit bort vårat kära dansgolv, och ställt dit massa stolar och bord! Men vafan, vi fick plats! Klockan sprang iväg och jag var trött. Så vid typ kvart i två åkte jag och V hem.

Igår sov vi extremt länge. Klockan var väl två innan vi gick upp! Var sjukt hungrig men orkade inte äta. Låg kvar pch drog oss i sängen till klockan åtta typ, då gick jag upp och gjorde mig iordning, och så knallade vi över till hanna och hade filmkväll med henne och macke. Trevligt! Första filmen ut var Step brothers. Det var en rolig film det! Sen var det äntligen dags för den så grymt efterlängtade Twilight. Den var ju så bra! Nu måste jag ju bara se tvåan också. Har jag tur så blir det att åka till norrköping med V och kika på den i december :)
När filmerna var slut var klockan kvart över tre, haha. Men det var ingen som hade en tanke på att kila hemåt, haha. Vi satt kvar där i mörkret, till klockan var typ fyra. Då gick vi hem och soov.

Imorse blev jag väckt klockan tio första gången. Det var victor som tyckte jag skulle vakna och säga hejdå till honom, då han skulle åka och hämta sin bror ngnstans. Jag sluddrade fram ett hejdå, och somnade om. Blev väckt igen klockan ett igen, när han kom tillbaka. Var väl knappt vaken då heller, men, haha. Jag tvingade mig själv att vara vaken. Har inte gjort nånting idag heller, bara legat och degat i sängen och kikat på Långben the movie, haha. Men vid sex kilade vi över till hanna och macke, idag igen. Jag gick runt i pyjamasbyxor och nattlinne, men jag fick inte byta om för hanna, så jag gick dit iklädd pyjamas! (Y) Tanken var att vi skulle spela tvspel, men så blev det inte! Vi satt i sängen och gjorde absolut ingenting. Men det var mys. Vi tog oss en liten promenad runt bie, och försökte sen få med oss grabbarna på att bada i jacuzzin, men dom var tråkiga och ville inte. Så kvällen slutade med att vi åkte in till stan. Släppte av macke hemma hos sig, sen åkte vi andra till maistro, och jag och hanna dela på en pizza. Mums! Åkte sen vidare till ishallen för att möte hannas föräldrar som skulle ta oss hem. Hanna hade väl tråkigt och tyckte det livade upp stämningen att skvätta vatten i ansiktet på mig och V. Haha, hon är rolig!

Nej nu känner jag att det blev ett sånt där långt inlägg som ingen orkar läsa igen. Så det är nog bäst att jag slutar nu-
God natt, sov gott.



Btw, gillar låten!

http://www.youtube.com/watch?v=vA-PcyACc40&feature=fvst




Rebecca Jakobsson /.

Kommentarer
Postat av: Mari Johansson

Gick du runt bie i nattlinne?? Haha

2009-11-20 @ 16:39:37
URL: http://uknejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0