Freeeeeeeedag.

Fyfan vad jag verkligen HATAR snö! Det verkar inte vilja bli vår här, inte. Bara en massa kall, blöt äcklig snö som faller hela tiden. usch!
Ojojoj, nu är det tre veckor sen jag var hos dig, sis! :O Det är länge sen :/ Men idag kommer jag åter! =D Ska bli skönt :)
Så nu sitter jag här framför datorn och äter en inte alltför god matlåda med kroketter och en seeeg lövbit. Ska väl börja packa strax, då. Så jag kommer iväg (:
Buss blir det att åka hela vägen också, sköönt!

Nej, nu tar jag helg.

TJA!


Kommentarer
Postat av: Mari

ja det var skit länge sen du var här... skönt att du kom i helgen... =oD saknat dig.. Puss

2009-03-29 @ 16:30:22
URL: http://comad.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, det blir alldeles för lång tid mellan gångerna :/ Händer ju så mkt här hemma nuförtiden ^^ Var skönt att äntligen komma tillbaka :) Saknar dig så när jag hålls här hemma.. <3

2009-03-30 @ 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0