.

Jaha. Måndagen över då. Gick ju ganska fort ändå. Och, såklart, som vanligt, får man skäll av bitchen utan anledning typ. Trött på henne. Men vad gör man? Finns inte så mkt man Kan göra.

Nu är drygt två veckor sen jag var hos sis. Fan det känns så tomt! Saknar henne så det gör ont, fan! <3
Men i helgen kommer jag förhoppningsvis! =)
Har tagit igen allt det jag missat nu också, så det känns skönt. Har inte mkt alls kvar att göra. Läsloggarna i svenskan, som jag ska ta itu med någon dag, utvecklingshäftet, gör vi ju i skolan så det är ju inte direkt något hemarbete. Så har jag kvar landet att skriva om i engelskan, och matten också. Det är väl det jag har ^^ Känns ganska skönt. Är snart klar med både engelskan och matten faktiskt =) 


Rise against - Hero of war
Den får mig att tänka på dig<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0