Landet där man böjer bananerna!

Nu är det äntligen sommarlov! Som jag har längtat! ^^ Men det kunde ju faktiskt ha börjat med lite bättre väder. Grått, mulet och regn sen vi slutade. Det känns inte riktigt som sommar direkt! så man har suttit ute hos emma och stirrat på den gråa himmelen som aldrig vill bli blå. men så tittade jag ut genom fönstret för en liten stund sen, och såg att solen faktiskt sken! :D
Sitta vid datorn hela dagarna i ända i pyjamas, det kallar jag att njuta av lovet! ^^ Iaf med detta väder. En hel del skum musik har det lyssnats på också, jajjamensan. Fastnat för Amandas nya favvolåt, den är rätt söt.
men nej, nu ska jag fortsätta nörda mario, och hoppas på att folket kommer inom kort.

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0