05.57

Herregud. Klockan är fem i sex på morgonen och jag har inte somnat än. Det är prima det. Förstår inte varför jag alltid har så svårt att sova? Kan det bero på att allting är relativt jobbigt nu? Kvällen är den tid på dygnet då jag har tid för mig själv känns det som. Det är då jag ligger och tänker på allt, positivt och negativt.
Det kanske inte alltid är så bra. Och imorgon ska jag jobba, dessutom. Får ju se hur det går.
Victor ska upp om en halvtimme och han har sovit typ två timmar, max. Fan, han får aldrig sova när han är här, stackarn.
Nej man kanske ska försöka sova lite grann iaf. Det är ju inte så bra att vara vaken i dygn, direkt. Jag har bara tråkigt och ville skriva några rader, haha.

Godnatt!

Jag ska läsa det för dig, och hoppas att det hjälper.



Puss!


Rebecca Jakobsson /.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hm, ja du slipper mig väl helst helt och hållet? eller har jag fel?

2009-12-29 @ 16:18:53
Postat av: Emma

Varför visas inte mitt namn? :S

2009-12-29 @ 16:19:25
URL: http://tjy.blogg.se/
Postat av: G-sus!

Jag sov bara i 20 minuter

2009-12-29 @ 17:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0