Tjooo!

Oj oj oj. Nu är det mer än en månad jag skrev. Jag måste bli bättre på det här, haha!
Händer inte så mkt i mitt liv egentligen, återfått vänskapen med Em's<3 :)
Men jag kan fortfarande inte få bort tanken att du bara va med mig för att Linda och du "bråkade"  :(
Jag hoppas verkligen att det du säger är sant gumman.<3

Blivit sams med * * * * * * * också. Tror inte riktigt på det iof, men.

7 December. Längtaar! :D
Då ska jag sova hos dig gumms :) Riktigt kul ska vi ha ;D
Men jag får ju inte glömma att du kanske ska sova här redan imorrn ;D !  Hähä.
Älskar dej mest EmelieSofiaOlsson<3<3


Skolan då?
Ja nu är det inte långt kvar till Jul asså. Ca. 15 dagar kvar i skolan :D 
Sen är vi lediga i tre hela veckor ! :D
Julen firas med familjen hemma hos mormor :) <3

Nyår.. Firas nog med kompisarna :D Och en gnutta alkohol, kanske? (a) Hihi!

Aja. orkar inte skriva så mkt :P

Hade gympauppvisning i Duveholmshallen idag :) Gick jätte bra, alla barn var jätte duktiga :) Och alla var finfina tomtar och troll ;) Haha, t.o.m. vi ledare ;O
Men, vad gör man inte för dom små ;)

Ha det bra.

Pussgonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0