*Hulda* - Rubrik saknas.

Inte så lätt att komma på en passande rubrik jämt, inte! Sitter just nu i soffan med datorn framför mig, och Emsan bredvid, på golvet. I förmiddags blev jag hämtad av Vicort, och vi begav oss in till staden. Finns som vanligt inte särsklit mycket att göra där, så vi gjorde som vi brukade göra förr i tiden. Dvs åka ungefär femton varv runt stan och hoppas på att nästa varv med lite tur ska bjuda på något skoj, men som vanligtvis utan vidare resultat! Men vi tog oss en sväng ner till Djulö och checkade läget. Var inte igår jag var där, haha. Men var inte lika fint som våren för tre år sen, för nu var det fortfarande tjock is kvar :( Men vi fick iaf umgås en stund. Och det är inte alltför ofta det händer tyvärr. Han skjutsade sedan ner mig till donkan, där jag mötte Mikaela, Flosen och Ella (: Vandra runt på stan en sväng med dom, sen träffa jag Linda och Sami :) Efter ytterligare en sväng på stan, med dom, sprang jag upp till mormor och käka nudlar och hade det mysigt! :) Tycker verkligen om min mormor, ja det gör jag !
Gick därifrån tillbaka till Linda och Sami, satt och snacka en hel del. Känns att vi inte umgåtts på ett ex antal år. Tycker det är jävligt skönt att vi återfått kontakten igen. Och man märker verkligen hur mycket saker och ting har förändrats på fem, sex år. Hur mycket vi själva har förändrats, hur mycket man har mognat till sig! Haha.

I helgen hade vi Amanda, lika kul som alltid! Visserligen var hon iväg hit och dit med pappa sin, och jag sprattlade runt och flängde i stan om dagarna, men den tid som var hade vi kul ! Och nu är det bestämt, nästa gång hon kommer ska vi gå på bio och sen käka, hon och jag. :) Saknar henne när hon inte är här, faktiskt =/ ♥

Igår var jag in till stan och träffade Mikaela, drog en fika på Coffee&Lounge, mysigt!♥

Ögongen går i kors. Inget mer ointressant att kladda ner. Godnatt.




♦The good old days♥♦


/HuldaMystroll*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0