*Hulda* - Dygnsrytm är inget för mig. Eller?

Har lyckats vända på dygnet igen, det verkar inte vara några direkt svårigheter för min del att lyckas med det. Men det är väl så det blir, när man är mer nattmänniska. Jag har ju historian att ta hand om på dagarna, men av någon skruvad anledning har jag alltid haft mycket lättare att koncentrera mig på kvällarna. Det är inte förräns då som först jag kan komma till ro och verkligen koncentrera mig på det jag ska göra. Och när karln ligger ute hela veckorna till och från, är det inte så svårt att vända på dygnet, tydligen. Men det kan jag inte riktigt heller förstå. Det jag avskyr med att han inte kommer hem, ja det är ju självklart själva delen där han inte kommer hem, haha. Men det värsta är faktiskt att jag blir ensam över natten. Jag har ingen aning om varför, men jag har alltid avskytt att vara ensam om natten. Det spelar liksom ingen roll var jag är, vem det är som inte kommer hem så att säga.

Men ändå traskas jag med att sitta uppe hela nätterna. Jaja! Men stackars Emma då, som traskas med att hålla sig vaken hon med. Förstår inte varför? :s Men inte min huvudvärk, det lämnar jag över till henne helt och hållet !
Det händer inte alltför mycket här nuförtiden. Karln jobbar dygnet runt mer eller mindre, så jag knallar runt som en liten söt husfru och sköter det som måste skötas här hemma. Och samtidigt försöker jag fixa historian, haha. Men jag har turen att få lite hjälp med den, när det kärvar som värst. Ska alldeles strax ta tag i den igen, men först ska jag ta och laga lite mat. Eftersom jag har jordens bästa dygnsrytm, ska jag nu ta och ställa mig vid spisen och laga till lite ris, bearneisås och - tro det eller ej -, korv! Det är inte jordens smaskigaste kobination, men den får duga nu! Jag vet inte, jag kanske skippar korven helt!

Får nu samtal från lojaliteten själv, så ska sta det!
För övrigt vill jag bara säga att jag vill att mitt hjärta ska komma hem typ, NU♥
Vet inte riktigt vad jag skulle ta mig till utan jordens finaste Jonny♥

/HuldaMystroll*


Kommentarer
Postat av: Williamsabrina

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-04-26 @ 20:24:59
URL: http://williamsabrina.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0