*Hulda* - SNÖ?!

Vafan är det här nudå?! Det har varit max 4, 5 minusgrader den senaste veckan och all snö är på väg bort. Sen igår kväll får jag höra att det snöar ute, kikar ut, och ser små flingor falla från himmelen och täcka marken med en vit yta. Sen när jag kikade ut genom fönstret för en stund sen, ser man knappt tjugo meter för att snöfallet är så starkt. Kul?! Neeeej. Fan vill ha vår nuuu!

Sitter uppe i lägenheten, ensam, och dras fortfarande med förkylningen. Tanken var att jag skulle göra mig iordning och gå ner på stan för att möta Empan. Men det känns inte särskilt lockande att gå ända ner på stan i det här vädret. Speciellt inte eftersom jag inte är så pigg. Vill gärna inte bli sjukare! Men har heller ingen lust att sitta här hela dagen tills Han kommer hem. Inget är som väntans tider, eller vad heter det? ^^
Dotra hans åker bort i eftermiddag, så får väl se vad som händer ikväll. Något skojigt hoppas jag. Han har inte varit så pigg dom senaste dagarna, pga jobbet, och nu håller han tydligen på att få min förkylning, hihi!

Puss

/ HuldaMystroll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0