*Hulda* - Hemmafru.se

Nu du Amanda, här kommer blogginlägget jag lovad dig!;) Hihi!

Puuuh! Nu är det inte mycket kvar alls att packa ner. Mest småsaker som herrn får ta själv, typ mängderna kuvert och sånt som ligger. Jag vet inte riktigt vad det är så vill inte beblanda mig med dom! Känns iaf som att jag gjort en hel del nytta i lägenheten idag. Amandas rum är helt färdigpackat, i princip hans sovrum med. Det mesta i köket är nere, förutom det som kan komma till användning vid dom näst kommande måltiderna, haha. Och i vardagsrummet är det bara några blommor kvar! Jaa, jag har till och med slitit ner alla gardiner i hela lägenheten, förutom i köket då jag inte kommer åt dom pga kartongberget! :)
Så lite duktig har jag varit!

Nu vankas det kaffe i sällskap av Emma, och jag ska öppna min present som jag redan vet vad det är =D
Sen hoppas vi på att karln kommer hem snart också!

Tja!

/HuldaMystroll*


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahha, tack så mycket Becca :)

2011-01-25 @ 16:24:34
Postat av: Becca till Amanda

Hihi, varsegod ;) Ska försöka slänga in ett inlägg varje dag, så fröken har lite att läsa ;) hihi!

2011-01-25 @ 17:36:13
Postat av: Amanda

Haha, super

2011-01-25 @ 19:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0