*Hulda* - Flytt

Äntligen börjar förkylningen vandra på bättringsvägen, skönt! Vaknade strax efter tio imorse, och var inte alls pigg. Kan visserlgen bero på att jag dels är förkyld, och att det gick en halv flaska vin igår, haha! Började dagen med att ta en alvedon och klunka i mig en massa mängd Coooooola! Måste nog vara den bästa bakismedicinen nånsin! (Y) Efter dryga timmen blev jag återigen ensam i lägenheten, så jag började packa lite smått här hemma. Packade ner alla VHS- och DVDfilmer, och CD-skivor. Och så var tre kartonger fulla till både bredd och höjd!
Började packa ner glas, men då slog sjukan till och jag slog ihop som ett korthus på soffan. Vaknade av att jag inte låg alltför skönt, så jag förflyttade mig till sängen, där jag blev kvar, sovandes till någon gång vid fem, sex. Då bar det iväg att äta lite maat, för första gången på dagen. Blev bjuden på mat på Parken, var rätt gott!
Kom tillbaka hem, och fortsatte att packa, då med lite hjälp från herrn själv, så nu är i princip hela vardagsrummet nerpackat! Och en hel del glas har jag fått ner också, även från köket, ska fortsätta med det nu ikväll tänkte jag, så är det klart sen!

Imorgon får jag sällskap av den bästa Lee, ska bli mysigt! Ska försöka ta tag i tjejens rum då med, så det blir klart så jag kan städa ur det sen :)
Typ så, ja.

Tja!

/HuldaMystroll*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0