*Hulda* - Empty.

Äntliiiigen har jag fått tag i båda böckerna till engelskan, så att jag kan börja på måndag! Det var min kära "moster" som hade böcker kvar sen hon gick högskolan, så det passade alldeles utmärkt!
Sista flyttlasset gick också idag ut till huset, så nu är det ganska tomt i lägenheten! Endast några påsar kläder, min dator och rengöringsmedelsgrejs som står kvar ^^ Så imorgon är det flyttstädning av hela lägenheten som gäller för min del! (Y)
Sitter för tillfället uppe hos Peter och dricker lite vin, så ska nog passa på att vara lite social innan det bär av mot stan lite senare. Har inte så mkt att säga, var mest för Amandas skull jag slängde in detta, hihi!

Tja!

/HuldaMystroll*

Kommentarer
Postat av: <3 sis <3

Har ni flyttat eller har du flyttat eller vad händer? Hänger inte med haha puss

2011-02-02 @ 12:03:20
Postat av: Sis

Jaså så du hittade kärleken. :) hoppas det är någon bra. :) annars vrider jag näsan på han. Du hamnade i bie igen alltså. Ler.

2011-02-04 @ 23:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0