*Hulda* - Valentine.

Sitter i Flen och gör inte ett skit. Roligt! Har haft lite bloggtorka på senaste tiden, då jag inte direkt haft någon tillgång till internet. Men tänkte försöka uppdatera lite nu.
Vi har fortfarande inte flyttat in i huset. De så kallade inflyttningskraven är klara, det är bara lite småtjafs som måste undan innan vi kan flytta in. Och det blir snart hoppas jag. Så jag kan göra iordning sen.
Pluggandet flyter på som vanligt, tänkte jag säga. Men det går framåt och jag får in det som ska in iaf! Har nu tre veckor kvar av engelskan, sen får vi se om jag fortsätter på distans eller om jag börjar på lärarledda, får ju läsa för Åsa! :)
Helgen bjöd på lite festligheter för ovanlighetens skull. Hade frugan min här hela helgen, det var mysigt. Fredagen blev en hemmakväll med film och cola, medan lördagen blev en utekväll på stadens alla (stendöda) krogar. Men det var rätt kul ändå. Bortsett från att min ärvda förlovningsring spårlöst försvann :(
Under kvällen hoppas jag få tag i mitt hjärta, så jag får träffa honom för första gången på en vecka. Vore ju inte så dumt och mysa ner sig i hans famn just nu !
Vore ju bra om han kunde få sin Alla ♥ dags present med!
Åter till telefonen, facebook och engelskan!

Tjaa!



♥Kärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0