*Hulda* - Never alone.

Ligger ensam i den stora sängen med datorn i knäet, en skål godis, massa cola och en drös med filmer. Tänkte kika film tills jag somnar, så jag får vakna upp till morgondagen, men vet inte riktigt. Det är inge roligt att gå runt i ett halvfärdigt hus hela dagarna och bara vänta. Framförallt inte när älsklingen tillslut inte kommer hem iallafall, för att han har så mycket på jobbet. Jag hatar det. Men som jag och frugan har diskuterat, det är ju bara att vänja sig, och se fördelarna istället :)
Men jag tror att de ärade p-pillrena har sin påverkan med, med hormoner och humörsvängningar och grejor. För jag grinar för i princip ingenting nuförtiden, och gör minsta småsak till världsstörst. Jobbigt! Just därför behöver jag min fru, och är otroligt lycklig över att jag har henne.
Just därför ska jag sova strax, så jag får vakna upp till morgondagen då både min älskade fru och min bästa sambo kommer hem! Älskar det. ♥

Lee Therese Gustafsson & Bengt Jonny Karlsson, ni är mitt allt och jag älskar er ♥♥♥
  
Jag och min kära fru♥


 

Jag och min älskade sambo♥


/HuldaMystroll*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0