*Hulda* - Kärlekens tunga.

Första gången jag bloggar via telefonen, spännande och se om det funktionerar!? Som sagt så blir det lite hopp i trettiodagarslistan och bildlistan. Inte riktigt varje dag det finns tillfälle att sätta sig och kladda ner gårdagens händelse eller dagens måltid. Ligger för tillfället i sängen och väntar på att min karl ska tjattra klart med nisse så han kan mysa med mig. Vi börjar iallafall få relativt bra ordning här ute. Badrummet är silikonat, köket börjar se ut som ett kök då vi plockat bort all skit från golvet, kastat ut "renoveringsköksbordet" som jag kallar det, och fått in det riktiga köksbordet med stolar. I sovrummet har vi tillochmed fått in två nattduksbord, istället för de provisoriska köksstolarna jag ställde in, som för övrigt fungerade alldeles utmärkt dom med haha! Så det tar sig, det tar sig! Gårdagen var askul. Var hemma i Bie en sväng, duschade och gjorde mig halvklar. Åkte till stan, hämtade Linnea och sen upp till Peter. Där gjorde vi fruntimmer oss klara för kvällens bravader. Peter och älsklingen åkte ner till Safiren redan vid tio, så jag och Limpan dröjde oss kvar i lägenheten ett slag. Och det kändes verkligen att vi inte setts på jag vet inte hur länge. Vi hade hur mycket som helst att prata om, och pratade, det gjorde vi allt. Om allt mellan himmel och jord. Och jävlar vad roligt vi hade. En utspilld grogg hit och dit av en klantig Limpan bara, haha. Men husägarn blev inte alltför arg haha. Vid kvart i tolv fick vi skjuts av Victor ner på stan för att hitta en krog med relativt mycket folk. Men det gick sådär måste jag säga. Och någe safiren blev det inte heller. Men vi lyckades ha oss en rätt skoj kväll iaf. Safiren tog slut, vi mötte min karl och linnea åkte hem. Men själv kom jag inte från stan förrän kvart över fyra. Så var väl hemma vid halv fem. Idag har det inte hänt så mycket egentligen. Jag vet bara att jag nu tänker mysa med min karl som imorgon ska iväg och jobba. Och så ska engelskan in, såklart. Tja! /HuldaMystroll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0