*Hulda* - Bild 4: En bild på en konstig tid i ditt liv



Det var inte så lätt att hitta ett kort från en konstig tid, direkt måste jag säga. Antingen har jag inte haft någon riktigt konstig tid i mitt liv, eller så har jag bara inte lyckats fånga det på kort.
Men det här var nog en ganska konstig tid, eller det var en händelserik tid iallafall. Umgicks mycket med en kille som jag var riktigt kär i, och saker och ting gick ganska bra. Men fick ganska snart en vändning. Sen vände det tillbaka, och så ner igen. Sådär höll det på ett tag, tills vi till slut hade dalat för sista gången så att säga. Vi var osams relativt länge, och pratade knappt med varandra. När vi försökte prata slutade det alltid med bråk. Men på något, relativt konstigt sätt så löste det sig till slut. Det blev aldrig något mer mellan oss, men vi är idag ganska goda vänner, som pratar till och från, och det är jag ganska glad över.

/HuldaMystroll*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0