*Hulda* - Bild 3: En bild på någon i din familj.

Har inte blivit riktigt varje dag bilderna kommer upp, det blir lite hopp i dagarna ibland. Men så kan det va!  Här kommer iallafall bild tre!



Varför inte slå till på två på en gång!
På bilden ser vi min pappa och lillasyster.
Pappa heter Johan och är 43 tror jag. Han är nu bosatt utanför Norrköping, och bilden är tagen någon gång i somras, när han var på besök i Flen.
Min syster heter Tova och blir 12 i år. Hon bor med sin mamma utanför Katrineholm idag, och vi har inte alltför mycket kontakt tyvärr. Dessvärre har jag knappt någon kontakt med varken pappa eller syrran. Det är himla synd tycker jag. Men försöker så gott det går. Systeryster har nu sportlov, så jag tror vi ska ses i veckan, äntligen! Saknar henne. ♥

/HuldaMystroll*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0