*Hulda* - You know I love you, I know you love me, that´s it!

Det händer inte så ofta nuförtiden att jag sätter mig ner vid datorn och kastar in något blogginlägg. Det har varit så extremt mycket på den sista tiden. Flyttar ner till E till helgen, och bara med det är det mycket. Och så sjuhundra andra saker som jag inte tänker ta upp ens. Men jag kan säga att jag var på tjugoårsfest för Isa, Ewis och Nattis i fredags! Det var riktigt trevligt faktiskt! :) Grattis alla tre, och Tack! för en superkväll! ♥

Idag tog jag mig ner till Statsparken med Mikaela för att kika in Team Gabriel! Awesome vill jag lova! Nu är det bara se till att vi hamnar i final och vinner hela körslaget! (Y)
Har hela sängen full med gamla grejor, då jag håller på att rensa, så ska nog slänga ner det i en kartong nu och få undan det. Sen tänker jag faktiskt krypa ner i sängen med mina morötter, min dipp, min cola och min telefon och kika på Anna Pihl. I väntan på att Ä ringer.
Ciao! ♥


Saknar den stora lilltjejen, redan nu! :( ♥


Lite bilder från fredagen!














Tack för en superkväll! ♥



Catarina på scen i statsparken!


Flytt!


/HuldaMystroll*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0