*Hulda* - Not another day!

Sitter i soffan med datorn i knäet och kikar på NCIS. Tråkigt. Borde plugga men orkar inte, tror febern har stigit mig åt huvet igen. Om bara förkylningen kunde ge sig så jag orkar göra något! Onsdagen känns inte heller så lockande som den borde, vill jag lova. Men bara att bita i det sura äpplet och åka. Hoppas på att saker och ting blir bättre när jag kommer hem. Allt.
Ska ringa P imorgon och försöka skjuta upp allting en vecka, har ingen ork till någonting nu som sagt. Inte ens till att laga mat ! Vilket leder oss in på min dramatiska viktnedgång. 9 ½ kilo sen december ! Utan en enda ansträngning i princip. Bra jobbat?!

Trött. Vill bara sova. Vill hitta en mirakulös lösning på allt. NU!


MigDig, utan stress. Ellerhur?♥


/HuldaMystroll*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0