Hulda - snöflingor och isbjörnar!

Jag är allt påhittig jag. Fick för mig att trassla ut trehundra meter ljusslinga förut, som inte alls var några meter, utan en boll! Jag fick iaf isär dom tillslut. Ja det var två stycken som trasslat ihop till en. Men det blev två igen! En vit och en röd, och jag fick för mig att det skulle vara fint att sätta fast den röda på baksidan av Markus tv-bänk, som har så många fina fack. Så det ägnade vi oss åt i många timmar, och det är så fint! Den vita lade jag lite snyggt i dom nedre fyra facken, så det lyser upp lite mer. Jag är supernöjd! Bilder kanske kommer om jag orkar ;)
Nu låter det som att vi ska kika på film, så jag ska nog göra det!


Jag vill bara att det ska vara sant. Att du ska fatta.
Att hon hade rätt. Att du äntligen inser.
Att det faktiskt är, äkta. <3










Tjolaopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0