MeckaMicka - Tufft Beslut kräver Empan!

Sitter i sängen, har precis slängt in alla kläder i garderoben. Ser ut som ett bombnedslag där inne med, men vafan det är ingen som ser ändå!

Vi har ju hela tiden sagt att jag ska flytta hem till Flen så småningom, pga en massa orsaker. Men har nu pratat med mitt hjärta, och jag flyttar hem redan i veckan. Eller hem, det här är ju mitt hem, men hem till mamma. Ska betala hyran på tisdag sen flyttar jag nog onsdag. Ju tidigare desto bättre. Desto mer bygger vi upp det tror jag. Det är dumt att vänta och dra ut på det för länge bara för att, för det sabbar nog mer än stärker. Tufft är det, men jag får försöka se det positiva i längden. Vi kommer ses så ofta vi har tid, det kommer stärka vårat förhållande, vi ska flytta ihop i en egen lägenhet så småningom osv. Jag älskar honom och han älskar mig, och så vill vi ha det! Det funkar på varsitt håll med, herregud! :)

Men det är ändå ett jobbigt beslut, det är det. Det känns nästan lite som att vi separerar eller något. Och jag behöver min empaan att prata ut med. Hon som alltid finns där, ni vet. Hon är värd guld den tjejen.
Ska dra på mig tröjan och ge mitt hjärta en hejdåpuss, sen kilar jag!

Imorgon ska jag plugga hela dagen, så har jag inte hört av mig på tisdag har jag avlidit! ;)

Hejpaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0