MeckaMicka - T.T<3

Blev en riktigt trevlig kväll igår måste jag säga! Åkte ut till Sund vid sju, där vi träffade en massa folk, haha!
Några visste jag vilka dom var sen tidigare, så det var kul (: Sen bjöds det på god mat, och mycket prat under kvällens gång! Riktigt mysigt var det. Vid elva åkte vi hem, och somna ganska direkt, haha.

Har inte sovit sådär jättebra inatt tyvärr. Dels vaknade jag två gånger av att jag hade en karl som antagligen drömde något förfärligt, eftersom han armbågade mig över halsen :S Sen har jag vaknat typ hundra gånger av att jag hostar så förbannat mycket! Jag vaknar med världens kvälvningar :/ Det är ganska vidrigt. Klockan fem i morse vaknade jag av att jag höll på att kräkas rakt ut pga hostan. Kul?! Så jag gick upp och tog mig en halstablett och ett glas juice, och gick runt i lägenheten lite. Sen kan ni ju gissa vem som var pigg som en nötkärna?! Kul, tänkte jag. Jag kan fan inte gå upp klockan fem på en lördag! Okej om klockan hade varit typ åtta, då hade det ju bara varit att gå upp, men fan inte klockan fem! Så jag gick och la mig igen i hopp om att somna om. Vilket jag också gjorde som tur var. Och blev väckt klockan tio igen, haha.
Nu sitter jag på balkongen med datorn i knäet och njuter av solens strålar som värmer mina bara ben (: i väntan på att alla ska komma hem, så vi kan åka ut till Grethe (: Där ska vi tydligen spendera dagen, haha! Snyggingen ska klippa gräset fick jag höra igår, men sen skulle vi tydligen bli bjudna på mat också, mys! Ska skriva lite på naturkunskapen nu innan vi ska åka!


Fick förresten höra igår att våran studentkalender är klar och uppe! Äntliiigen! =D


Resultatet!


Pussss va!

Kommentarer
Postat av: Em

hemligt till hon fått det ^^

2010-05-26 @ 21:45:37
URL: http://mammasprinsessa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0