MeckaMicka - sjuk

Ja, åkte på halsont gjorde jag iaf! Empan som smittat mig tror jag, haha!
Kom hem från skolan i tisdags vid typ tjugo i tre, åt lite och somnade vid tio över. Vaknade strax innan fyra och hade jätteont i halsen, men somnade om. Vaknade vid fem när snyggingen kom hem, och hade fortfarande jätteont! Men det var bara att pallra sig iväg till jobbet ändå! Inte det roligaste, jag hade ingen som helst lust! Ville bara ligga kvar i sängen. Men jag tog mig iväg iaf. Var ganska kämpigt på jobbet, då jag kände mig svimfärdig nästintill hela tiden. Också sådär jättekul, eftersom man är helt ensam där uppe! Jag blev iaf klar som jag skulle och älsk kom och hämtade mig. Men när jag skulle stämpla ut så visade det sig att min dosa tydligen inte ville fungera! Så utstämplad blev jag aldrig, kul!
Blev iaf hemma från skolan igår, då jag inte kunnat sova på hela natten för att jag haft så ont i hela kroppen, och för att inte tala om halsen! Sov till typ tolv någon gång igår, om man inte räknar alla femtio gånger jag vaknade! Hela dagen fortsatte likadant. Stenont i hela kroppen, främst i ryggslutet. Kunde inte ligga stilla för att det gjorde så ont. Orkade heller knappt resa mig ur sängen för att pallra mig till soffan, så ont gjorde det! Och halsen var inte mycket bättre den! Asont när jag svalde eller pratade, t.o.m. när jag andades gjorde det ont! Inte kul inte! Tryckte i mig två alvedon och lyckades iaf avnjuta en film och lite mys med mitt hjärta under kvällen. Slockande vid tio av utmattning, hade ju inte ätit något på hela dagen!
Natten tills idag fortsatte som tidigare. Vaknade minst hundra gånger av att det gjorde så ont i hela kroppen! Alvedonen hade ju slutat verka! Inge kul. Och tyvärr är det inte bara jag som lider av det, snyggingen blir ju puffad på och vaknar av mina extremt konstiga, egentligen töntiga ljud jag ger ifrån mig. När hans klocka ringde vid sex imorse, var jag redan vaken sen typ en kvart. Kunde inte somna om då heller! Låg vaken ett bra tag, men somna runt sju. Men lagom när han skulle åka så väckte han mig och sa hejdå, och så kunde jag inte somna om! Inte ditt fel hjärtat! Lagom kul var det!
Gick upp vid tio ungefär, och tryckte i mig två alvedon för att klara av även denna dag, som innebär att vara hemma från skolan. Men jag vill till skolan, får inte missa mer nu fan!
Har iaf lyckats trycka i mig en macka och en kopp te idag, men är fortfarande hungrig. Tog mig även en välbehövlig skön dusch förut, men det känns ju förfan inte!
Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem, någon gång mellan halv tre och tre, så jag får mysa lite med honom. Väntar även på att mamma ska komma vid typ halv fem, med lite halstabletter, yoghurt, glass och cooola! Haha!
Kanske ska försöka ta och göra någon nytta medan jag har den orken i kroppen? Kanske ska försöka tvinga mig själv att plugga lite?! Det behövs ju menar jag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0