MeckaMicka - En uppgift mindre

Har precis skrivit klart naturkunskapen om bilen i miljön, äntligen! Men kan inte mejla in den än -,- Dels för att mitt skrivprogram är helt cp så det blir inte som det ska när jag sparar det i formatet jag måste för att kunna skicka det, och dels för att jag måste skicka det via urkund och den mejlen kommer jag inte ihåg i huvudet, och den ligger såklart i skolan. Men ska skicka in det imorgon, äntliiigen! Då var det bara elva saker kvar! usch jag orkar inte! =( Har hur mycket som helst att göra. Hade prov i härskartekniker igår, coh var två poäng från G, så det blir omprov imorgon. Imorgon är det också prov i religion för mig, eftersom jag var sjuk sist. Typ 20 frågor, kul! Men det får väl gå som det går!
Sitter nu och väntar på att mitt hjärta ska komma hem, så jag får pussa lite på honom innan han kör mig till jobbet. Usch jag vill inte!
Efter jobbet blir det packa och plugga. Kul.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0