Adam Tensta och Maskinen? Pffft

Nej det var ingen höjdarkväll igår inte! Kvart i åtta ungefär, kom jag hem till empaan för att förfesta! Linnea och empaan var redan i full gång, haha! Hennes mamma bjöd på tacos, och Robin tyckte det var skoj att låsa in sig själv och mig i hans rum när jag pratade med Camilla i telefon, haha. Inte kul! Empaan släppte iaf ut mig till slut, haha.  Vi drog oss ner mot safiren, där vi skulle kika på Maskinen, med Adam Tensta som förband. Askul tänkte vi! Men tjena. Klockan tio var det sagt att dom skulle börja, sen när vi kom dit fick vi höra att det var ändrat till elva. Aja tänkte vi, en timme vad gör det liksom? Men sen fick vi höra halv tolv, och blev rätt sura. Och när klockan var tio över tolv, var vi ganska förbannade, så vi gick och skulle kräva pengarna tillbaka. Vem kliver inte precis in på scenen då, om inte Maskinen?! Kvart över tolv! Visst, bättre sent än aldrig kanske. Men som jag ska till Isa, vi hade fan lika gärna kuunna gått till Picasso och dansat där. gratis, ist för att slänga ut 200 spänn på ngt som inte ens var särskilt kul!
Men men, träffa mkt folk och det var trevligt. Och min älskling kom förbi några gånger och förgyllde kvällen också, så (:

Planerna för idag är inte många direkt. En dusch skulle sitta fint! Sen måste jag nog skriva en liten packlista tills imorgon, annars glömmer jag det viktigaste, det lovar jag!

Ska även försöka göra klart naturkunskapen om bilen idag, har inte alls mycket kvar på den! =D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Becca!



Tror du att du kan försöka komma ihåg att ta med Mamma Mia dvd:n, när du är i Flen.



Victor sa att han trodde inte att du var där så mycket, för du träffat nån kille från stan. Jättekul att du hittat en kärlek, är dig väl unt.



Smidigaste är ju att du tar med den till skolan och ger den till Linus.



Ha det så bra/Carina

2010-05-09 @ 17:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0