.::.Fem veckor kvar. Stå ut!.::.

Som vanligt så har jag extrema problem med att sova! Imorgon börjar praktiken igen, i fem veckor. Och jag har lovat Camilla att gå, haha! Så jag får  väl pallra mig upp imorgon bitti.
Jag har ingenting att göra så jag tänkte slänga in lite superintressant info om min helg! (Y)

I fredags var det fest hos Jim. Eller inte riktigt hemma hos honom, men hos hans kompis. Skulle dragit dit med empaan, men hon mådde inget vidare så hon ångra sig, så jag drog med Linnea! Det var rätt mkt folk där, mycket dans blev det! Men däremot blev det ingen promenad ner till krogen, det var jag för full för, haha! Ist kom Nicklas och ville träffa mig en snabbis, men blev ist att han körde hem mig, efter att vi plockat upp Linnea och åkt hem till henne och hämtat mina grejor (skulle egentligen sovit där). Nicklas stannade kvar hos mig ett tag, kikade lite på Mamma Mia. Han åkte hem, och jag soooov.

Igår var jag lagom trött och sliten. Gjorde inte så mkt, låg i sängen med datorn i knäet i princip hela dagen, haha. Men på kvällen var det fest igen (efter ett mycket roligt och tragiskt samtal med P.). Ikväll drog jag med mig Malin :) Vi begav oss hem till Hagge. Men det var inte mycket drag där inte! Tydligen så hade folket dragit ett tag innan vi kom, så det var bara vi, Hagge och Markus. Kul! Jag kände hur partysuget verkligen sjönk. Men sen kom kusinen och ngra till så då blev det lite mer drag. Drickat försvann och jag hade stenkul. Sen blev det en promenad ner på krogen. Drog först till San Marino, där jag bjöd Emelie på en shot. Sen knallade jag och Hagge vidare till Lilla. Där träffade jag smålänningarna från i fredags, så överlycklig blev jag! =)
Krogen stängde, jag köpte kebabrulle på Maistro (där jag också träffade på en helskön snubbe. Vi skulle tydligen ses på stan nästa helg! (Y) Haha, sköning det där! ), och fick sen skjuts hem av Victor.
(Tack!<3)

Idag har jag inte heller gjort så mkt ^^ Legat i sängen med datan i knäet idag igen, haha! Men vid klockan sex kom victor, och då lagade jag tacoooos. Sen diskade jag faktiskt!
Bra gjort Rebecca! (Y).
Sen drog vi på en film, - sista Johan Falk filmen. Och jag säger bara gaaaaaaaaah, när jag såg den så ville jag bara träffa honom ännu mer! haha, snugg karl ju! (Y)
Men filmen är slut och ingen svarar på sms, haha, och victor vill soooova. Så ska stänga av nu.
Godnattens.


BeccaaaaaaaaaaaN*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0