Dubbelfödelsedag!

Sa hejdå till Tobbe för en stund sen, och sitter nu och sliter med Mahler. Men det går inge bra, jag har ingen lust. Jag kan inte koncentrera mig, det är för mycket tankar som flyger runt i huvudet. Kan inte fokusera på det jag borde fokusera på. Det enda som dyker upp i mina tankar just nu, det är du<3. Jag kan inte sluta tänka. Kan det vara så komplicerat att det är så enkelt? Kan det verkligen vara så att jag har fallit igen? Jag är rädd. Jag är  rädd att jag har fallit lika hårt, och får den lika hårda smällen tillbaka som förra gången. Jag klarar inte det en gång till. Jag kan inte rå för att det är som det är, det bara är så, helt enkelt. Men det känns så äkta. Så förbannat, jävla äkta! Men vad skulle folk säga? Hur stort avstånd skulle dom ta? Hur mycket kränkande kommentarer skulle jag få höra? Skulle jag klara av att stå emot och strunta i alla andra? Eller skulle jag lyssna på alla andra, och göra som dom tycker, istället för att följa mitt hjärta? Och allra viktigast, kommer du låta mig följa mitt hjärta dit det leder mig? Jag hoppas det. För jag lovar dig, att det är så jävla äkta det kan bli. <3


Grattis Hagge 20 år.
Grattis Freja 3 år.


Beccaaaaaaaan! *


Kommentarer
Postat av: Anonym

det tror du bara! tänk innan du gör något du kommer ångra!

2010-03-23 @ 20:14:07
Postat av: Mari

beror välla på vad de skulle kunna reagera på oftast ska man inte bry sig om vad människor säger. Men om det är han som jag tror folk kan reagera på så tänk inte bara en gång utan även flera gånger. Mycket som kan gå fel. hör av dig om du vill bolla tankar

2010-03-25 @ 15:37:05
URL: http://flerbarnsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0