1 mars

Herregud det är redan första mars! Vaknade till ett helvetesväder imorse! Blötsnö dunsade ner från himlen och gjorde morgonen blöt och ruggig! Och bussen var tio minuter sen, kuuul! Kom till stan typ tjugo över åtta, och det var bara att knalla bort till skogsborg! Flensbussen stannar ju inte vid tallås, så får ju gå av vid Linden. Inte det skönaste att gå den biten i det här vädret! Skapligt dyngsur man är om fötterna när man kommer fram! Lagom kul när man ska ut direkt igen. Men men!

Inte gjort ett skit idag typ. Slutade tjugo över fyra, gick ner på stan i skitvädret, mötte upp victor och åkte runt i stan. Slutade med att vi hamnade i duvehallen och tog en pommes med bearneisesås.
Åkte sen ner till resecentrum och jag åkte hem. Käkade lite mat här hemma och nu sitter jag här.
Funderar på att tvätta bort sminket och gå och lägga mig redan nu, fan! Ska bara försöka installera ngt grejs på datan så jag kan nörda Gossip girl en sväng.
Har ingen direkt lust att sitta uppe ikväll. Ska lägga mig.
Hejs.

Vafan har jag gjort? vad är det med dig? =(


BeccaaaaaN*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0