Undrar om havet är kallt såhär års?

Har precis kikat klart på andra avenyn. Var rätt bra faktiskt!
Seg dag idag, men ändå rätt stressig! Gick i skolan till kvart i fyra egentligen, men orka inte vara kvar så sjukanmälde mig dom två sista lektionerna, haha. Blev hämtad vid skolan av Victort, och vi skjutsade hem  Empaan, för att sen åka hem till honom och kolla på fjärde Johan Falk filmen som vi precis hyrt. Den var bra! Sen somna jag en stund på soffan, haha. Åkte hem till mig vid fem, och det var inte kul att åka bil i vädret vi har alltså! Är glad att inte jag körde! Sen har det varit stressigt. Har packat tills imorgon, plockat iordning på rummet, duschat och grejor. Och så hunnit suttit vid datorn däremellan, haha. Men nu är iaf allt packat, förutom småsakerna som åker ner imorgon. Väskan är proppfull och astung. Vettifan hur jag ska orka släpa runt på den! Men men!
Imorgon går jag i skolan till lunch, sen är jag "ledig", haha. Förhoppningsvis har jag råd att inhandla lite strumpbyxor då!
Kvart över två går tååååget! Är lite mer taggad nu iaf, haha.
Tanken var att jag skulle hunnit plugga lite religion idag med, meen det sket sig rätt rejält!
Nej jag är fan trött.
Ska sova.
God natt.


Puss.

IMORGOOOOOON!  TAGGA FÖRFAAAAN! =D


/ Becciis.







Kommentarer
Postat av: Anonym

beror på vilket hav du menar.. indiska oceanen är nog rätt varm :O

2010-01-29 @ 16:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0