Sovdags? Ja. Trött? Nej.

Idag.
Äntligen.
Puss va.
<3



Ja, idag åker jag äntligen till Valdermarsvik. Har inte varit där på hur länge som helst, och har hur länge som helst sagt att jag ska komma dit, så nu åker jag! Klockan 19.00 går tåget. Är framme i Nrkp halv åtta, Jonte möter mig, och vi tar 20.05 bussen till Viken. Sover nog hos Jonte den natten, blir så sent att komma hem till en barnfamilj, som dessutom oftast sover vid tio ;) haha!
Men på onsdag, då ska jag träffa sis och familjen, äntligen! Har saknat dom så! <3
Ska ju bli rätt kallt också, så kanske blir ngn tur i pulkan med lillan, haha. Bara för att jag är stor så är inte pulkan tråkig! (A) Vet inte om Madde är i viken också, hoppas det! Har ju inte träffat henne på länge heller ju :/
Nej man kanske skulle ta och sova lite. Jag är helt slut efter att ha rensat min garderob och min byrå på kläder! Blev av med nästan en hel sopsäck den här gången också, det är ju sjukt! Inte så längesen jag rensade sist, och blev av med lika mkt kläder den här gången!
Fick ihop en pappkasse med massa kläder till lilla Emma också, får se om det är ngt hon vill ha. Annars får hon slänga det!
Imorgon blir det upp skapligt iaf. Kan inte hålla på att sova till klockan fyra på eftermiddagen, det går ju bara inte!
Och imorn har jag ju lite att göra också. Ska upp och duscha och göra mig iordning, tvätta bort sminket, som jag inte gjort på jag vet inte hur länge, haha! Packa och greja, ska ju vara borta en vecka!
Ska försöka packa ner resten av prydnadsgrejorna också, alla glas och så. Har ju hur mkt som helst! Det lär ju inte bli ngt problem när jag flyttar hemifrån iaf! haha! (Y)
Sen ska jag ju jobba halv fem, suck. Jag orkar verkligen inte. Är hur mkt som helst att göra där uppe nu på vintern! Allt grus och skit. För att inte tala om hur blött det är i gångarna! Där funkar ju inte sopen, så det suger lite!
Nej nu är klockan en jävla massa för mkt, så jag ska ta och försöka stänga av och sova lite kanske. Men det är inte alltid så lätt när man heter Becca och älskar att vara uppe mitt i nätterna! :D

Later!
Pussva!

Rebecca Jakobsson /.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

natti natti ^^,

2010-01-05 @ 03:22:56
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Mari Johansson

hmm fick du lov att lägga upp bilder på mig. =o)

2010-01-10 @ 12:33:51
URL: http://uknejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0