*Hulda* - snöflingor jag ser falla

Alltså det här är helt sjukt. Det är något som verkligen inte stämmer med mig. Det började redan i söndags natt. Hade så förbannat ont i magen hela natten, kunde varken sitta, stå, gå eller ligga eller nåt. Hade ont konstant hela natten och hela måndagen. När jag försökte få i mig lite pizza på natten där, nej då var jag tvungen att spy tydligen!
I måndags fortsatte det, hela dagen. Fast magvärken var inte lika hemsk som tur var. Men samma sak på dagen där. När jag kom hem från affären blev jag helt snurrig i huvudet och skakade i hela kroppen, och så var jag tvungen att spy. Utan någon som helst anledning. Sen igår, ja då var allt i princip borta. Och det var skönt tänkte jag. Men nejdå! Vi kom hem här, lagade lite mat, och jag åt som vanligt.  Men nejdå, då var vi tvugna att gå spy, igen! Och så vaknar jag nu av världens grej, och det är ju inte så jävla roligt !
Får inte ihop någonting, min mens ska inte komma än, och ingenting hänger ihop. Aaaah. Irriterande! Ska prata med Umo idag och se om dom kan göra något åt skiten, för såhär kan jag fan inte ha det !

Kommentarer
Postat av: <3 sis <3

Gravid??!!

2010-12-15 @ 08:35:15
URL: http://flerbarnsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0