Studentklänning!

Det är inte långt kvar till studenten nu, alltså! Sitter hemma hos T, väntar på att mamma ska ringa en dag och säga att studentklänningen har kommit! Men så satt jag och funderade, och kom på att jag måste ha en till kvällen kanske också! Lite panik! Så kikade runt lite på nätet, och det finns ju inte mkt att välja på må jag säga! Men hittade en som jag tror ska bli bra! Ska prata med mor min, eftersom jag inte kan betala den själv, än!
Men sen måste jag ju hitta skoooor också! SKor till studenten, och helst till balen. Fan, det är inte billigt alltså! Men det händer bara en gång i livet, eller vad brukar man säga?! ;)
Ska sätta mig och kika lite snabbt efter ngra bra skor nu. Sen ska jag fortsätta plugga, till nina kommer hem, som jag lovat! Bleeee!



Jag satsar på denna som studentklänning. vad tror ni? :) Jag hoppas för guds skull att den passar nu också!



Till studentkvällen tänkte jag mig den här. Funkar?


Pusssss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

kul att du ska följa bloggen :D gör det :D

2010-04-08 @ 20:30:09
URL: http://mammasprinsessa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0