I can see us in your eyes, no need to think it twice.

Nyligen avslutat ett samtal med Camilla. Haha hon kan slänga ur sig en hel del sköna kommentarer ibland asså!
Var iväg en sväng med empaan till solariet förut, men blev dock inge sola för mig. Men vi har iaf bestämt att vi ska köpa gymkort på fredag och börja gyma i helgen! Nu jävlar ska jag ta tag i träningen, och gyma ordentligt! Så jag får min efterlängtade platta mage, smala lår och fasta röv till studenten!
På tal om det så är det inte långt kvar alls nu! Om 18 dagar drar vi på studentkryssning, och jag är sjuuukt taggad! Vi som har haft stenkul dom andra gångerna vi åkt, det kommer bli tusen gånger roligare den här gången! =D
Vi har börjat planera en hel del i skolan nu också, inför studentkalendern. Är ju en del som ska göras. Vi har gjort iordning en preliminär studentkalender med massa aktiviteter. Klassfester, picknik, lunch osv.
Jag har ringt och avbokat min balklänning nu också. Blev alldeles för mycket pengar som bara springer iväg. Det känns inte riktigt som min grej, så någon bal blir det inte för min del!
Däremot har jag beställt en klänning att ha på klassfesten hos tessan och studentfesten på statt på valborg, och kryssningen! Och det var välbehövligt!

Neej, nu ska jag kolla klart på filmen med älsklingen och mysa lite.




Klänningen beställd från wearit.se!


Puss!
Gonatt!
/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0