Fuck it!

Guud vad irriterad jag bliiiir! Som jag skrev i det tidigare inlägget så beställde jag en klänning från wearit.se, vilken jag hämtade ut idag. Tror ni att jag kunde ha den? Knappast! Tog strl L som jag brukar ha, men inte fan kunde jag ha den! Skapligt sur jag blev! Empaan hade också beställt en, men hon gillade inte sin heller, så jag skickade tillbaka båda två idag, och vi har nu återigen problemet: vafan ska vi ha på oss på valborg och kryssningen?! Jag hatar det här med nya kläder hit och dit. Klänningar hit, skor dit. Jag har inte råååd! Men nu ska vi iaf åka till Gina någon dag och hoppas på att få med oss varsin klänning hem därifrån. Dom säljer ut jättefina för bara 199 kr, så är ju bra billigt!





/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0