Underliga blåmärken, skumt?

Ja, idag mår man väl som man förtjänar. Men det är det värt. Jag hade en toppenkväll igår, verkligen! Började med lite förfestande hemma hos födelsedagsbarnet. Var jag, Josse, Frida och födelsedagsbarnet själv ;D Spelade ölspelet och jag har aldrig. Klassiker! Sen vandra vi ner mot stan för att röja krogarna. Började med San Marino, där jag, frida och josse sjöng kaseokegrattis för emelie. Vackert! Sen blev det att dra vidare till lilla krog, där det var helt dött till en början. Men vi stannade kvar ändå, och inom kort kom allt folk, coh då var det så proppat så man var rörelsehindad. Men det var riktigt kul. Sen blev det picasso, där vi var största delen av kvällen, och där blev det en hel del dans. Vid tjugo över två, halv tre sa vi hejdå till emelie som gick hem och jag och josse begav oss till donkan för att äta maat. Där inne var det ju också ganska mycket folk, så vi tog med oss maten och satte os i en busskur, hahaha. Men det gick bra det med! Men, som ni vet så har jag extrem spindelfobi. Vad tror ni kom singlande ner från taket och landade i mitt hår, om inte en jävla spindel?! Jag trodde seriöst att jasg skulle dö. Men jag hoppade och skakade och snurrade runt, så den försvann.
Halv fyra var jag iaf hemma hos mormor, och somnade på fläcken. Men jag hann upptäcka att jag hade rätt ont i benet. Så jag kikade efter,  och fick syn på ett enormt blåmärke på benet! Har ingen aning om vad jag har gjort, men så brukar det vara. Måste varit ngt bord jag gått in i lr ngt. Eller så blev det när jag trillade på vakten ( och nej, jag var inte så aspackad som det låter ^^ ), men det var så mkt folk när vi skulle ut, dom täppte igen hela ingången. Så vi fick preja oss ut, eftersom dom vägrade flytta på sig. Så snubblade jag på ngns fot och trillade öve vakten som stod vid dörren, haha. Men det gjorde mig inte så mkt, för han var rätt het! Haha (a). Men jag måste sett ganska borta ut. Aja.
Jag hade iaf en grym toppenkväll. Tack!

Puss!


bilder kommer när emelie skickat, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0