Trevligt minsann!

Ja, det var det igår. Begav mig in till stan för att träffa ewis och isa, som jag gör alldeles för sällan nu för tiden. När jag kom hit höll dom på för fullt med lussebullsbak. Jag var inte direkt delaktig, jag satt och titta på, haha. Men smaka fick jag iaf göra, och dom var goda minsann! Sen blev det besök av ted och hans kompis,som också blev bjudna på lussebullar. Vi hitta en väldigt intressant bok om och med drinkar, så den kika dom igenom helt och hållet. Det blev fruktstund, och sen ner på stan. Ted åkte sen hem, och hans kompis.. försvann till sina andra kompisar xD Då mötte vi upp thomas på lilla krog. Det var trevligt! Jag och ewis hade ju inte så speciellt gott om pengar, så han fick bjuda på en cider, den karln ;) Träffade på Charlie och Malin gjorde jag också. Det var skoj. Dock att det bara var ett snabbt "hej!" med en kram, men ändå, det var trevligt. Senare kom mia också, och henne ser man ju inte varje dag! ( neeej, skolan räknas inte! ). Tanken från början var att jag skulle ta nattbussen hem, men så blev det inte. Det blev en rolig övernattning hos ewis ist. Med mig hem fick jag en mumsig kebabpizza, med en massa fett, som min mage skrek så desperat efter. Tack för den!
Och ikväll sitter jag här igen, hos ewis. Mycket, mycket trevligt må jag säga. Jag kom på förut idag att jag har ett ganska så stort prov imorgon, så jag tänkte att det kanske var dags att börja plugga till det. Så det har jag faktiskt gjort ikväll. Men klockan börjar dra iväg ganska för mkt, så man kanske ska börja tänka på att komma till refrängen, eller krypa ner, lr ngt. Haha. Gonatt!

Hejdoo!

/ BeccaN


Imorgon är det skola. Lång dag. Det suger. Jag vill inte. Usch, blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0